jozef@vsetkokautu.sk
+421 (0) 917 58 20 59 PO-PI 07:00-16:00

Autoservis


Spoločnosť Všetko k autu s.r.o. bola založená nadšencom pre automobily rôzneho druhu Jozefom Hašíkom. Dovoľte mi Vám túto spoločnosť predstaviť a uviesť zopár informácií o sebe.

Od detstva boli autá mojim koníčkom a podľa tejto záľuby som volil aj moje vzdelanie v odbore automechanik – autoelektrikár. Po ukončení vzdelania som postupne rozvíjal svoje skúsenosti počas 17-ročnej praxe. Počas týchto rokov som prešiel opravami rôznych druhov osobných vozidiel v autorizovaných servisoch Škoda, VW, AUDI, BMW, SUBARU so získaním odborných školení a certifikátov. Tiež som získal skúsenosti s opravami nákladných vozidiel IVECO, MAN, DAF a tiež s opravami techniky rôzneho druhu. Pre získanie kvalitnej praxe som sa vybral aj do zahraničia do susedného Rakúska, kde som strávil 3 roky.

Po návrate zo zahraničia som naplnil moju túžbu založiť si vlastnú firmu s hlavnou činnosťou AUTOSERVISU.

Mojim cieľom je poskytovať svojim zákazníkom kvalitné, odborné a komplexné služby a tým si vybudovať dlhodobú vzájomnú spokojnosť a dôveru. Naviac výberom lokality v centre mesta má zákazník možnosť si počas vykonávania servisu svojho auta vybaviť nakupovanie, banky, obed či všetky úrady.

PONUKA SLUŽIEB

V prípade, že sa rozhodnete využiť naše služby, ponúkame Vám moderne zariadený AUTOSERVIS s kvalitným dielenským a diagnostickým vybavením, pre všetky značky osobných a dodávkových vozidiel do 3,5t. Pre všetky opravy sme schopní zabezpečiť NÁHRADNÉ DIELY z vlastnej predajne kde držíme skladom diely mnohých výrobcov a v rôznych cenových reláciách, alebo z centrálneho skladu, tak aby sme vyšli v ústrety každému zákazníkovi.

Komletné odborné opravy elektroniky a elektroinštalácie – Elektrikárske opravy a DIAGNOSTIKA patria medzi najsilnejšie stránky AUTOSERVISU. Pomocou DIAGNOSTIKY vieme rýchlo a efektívne odhaliť elektrické a elektronické závady, čo má pre zákazníka vysoko priaznivý finančný efekt. Vaše vozidlo je vybavené množstvom elektronických riadiacich jednotiek, pričom každá je vybavená pamäťou závad. Závažnejšie závady sú signalizované žltou kontrolkou motora na palubnej doske. Pomocou diagnostického konektora vo vozidle je potom možné sa k jednotlivým riadiacim jednotkám v aute pripojiť buď pomocou počítača s príslušným programom alebo pomocou špeciálneho diagnostického prístroja. S týmto vybavením je možné prečítať informácie o prípadných závadách, vykonávať rôzne nastavenia alebo čítať niektoré ďalšie hodnoty, údaje z jednotlivých čidiel a to aj za prevádzky vozidla. Na všetky značky vozidiel však nie je možné použiť jeden typ diagnostického zariadenia, preto disponujeme viacerými originálnymi DIAGNOSTIKAMI ako VAS 5054 (originál Škoda, VW, AUDI, SEAT), Texa, Wurth a Delphi. Bez použitia kvalitného diagnostického zariadenia nie je možné presne indentifikovať závadu na vozidle.

Kompletné odborné opravy podvozkových častí – pruženie, tlmenie, čapy a pod.

Kompletné odborné opravy brzdového systému – brzdové platničky, brzdové kotúče, tiež na želanie nástrek brzdových strmeňov špeciálnou farbou

Kompletné odborné opravy motora – turbo, hlava motora, pomocou profesionálnych prípravkov vieme zabezpečiť výmeny rozvodov, spojky, vstrekovacích jednotiek, podtlakových a chladiacich hadíc, ložísk a filtrov

REPAS resp. renovácia filtra pevných častíc DPF – DPF, alebo inak povedané filter pevných častíc je dnes už súčasťou každého auta s dieselovým motorom. Ak sa dodržia skoro všetky predpoklady výrobcu spôsobu prevádzky vozidla, tak s filtrom pevných častíc nie je prílišná starosť. Problémy nastávajú, ak nemáte podiel diaľničných a mestkých odjazdených kilometrov, alebo štýl jazdy a pravidelnú (dennú, týždennú, mesačnú) dĺžku trás, ako výrobca predpokladal. Tým sa Vám stáva, že sa filter pevných častíc dlhodobo nevypaľuje správne a to z dôvodu, buď krátkych a studených jázd, alebo jázd pod optimálny výkon motora. Začnete cítiť, že motor má nižší výkon a neťahá, musíte ho častejšie hnať do vyšších otáčok. Prevádzka auta je okamžite drahšia, musíte viac dupať na plyn. Elektronika Vám onedlho napíše, DPF filter potrebuje regeneráciu. Čo to znamená? Filter pevných častíc sa zaniesol sadzami z výfukových plynov a potrebuje vyčistiť alebo vymeniť. Výmena DPF filtra je dosť nákladná záležitosť, ktorá sa môže pohybovať v rádovo až tisíckach eur, záleží od typu auta. Ďalšou možnosťou je repas resp. renovácia filtra pevných častíc a to prostredníctvom originálnej DIAGNOSTIKY, ktorú vieme pre Vás zabezpečiť.

Kompletné odborné montáže prídavných zariadení – ťažné zariadenia, xenónové prestavby, off road úpravy

Kompletné zabezpečenie pneuservisu – Ponúkame Vám letné a zimné pneumatiky všetkých značiek pre všetky typy vozidiel, tiež oceľové a hliníkové disky a to priamo od výrobcov. S výberom vhodných pneumatík, alebo diskov Vám radi odborne poradíme a to podľa podmienok, v ktorých jazdíte. Zároveň zabezpečujeme prezúvanie a vyvažovanie pneumatík, opravy defektov, demontáž a montáž kolies.
Minimálna hĺbka dezénu letných pneumatík je podľa zákona 1,6 mm, pre zimné pneumatiky sú to 4 mm. Pre bezpečnú jazdu stačí dodržiavať pravidlo s tromi štvorkami a to – minimálna hĺbka dezénu 4 mm, rovnaké pneumatiky na všetkých 4 kolesách a nie staršie pneumatiky ako 4 roky.

Mohlo by vás zaujímať:

error:
návrat hore